Turystyka religijno-pielgrzymkowa w Polsce

Porozmawiajmy przy filiżance kawy. Luźne rozmowy, plotki i ploteczki. Dział przeznaczony na wszystkie inne tematy dotyczące offtopicu.
ODPOWIEDZ
Studentka

Turystyka religijno-pielgrzymkowa w Polsce

Post autor: Studentka » 2017-04-21, 11:48

Witam serdecznie :->
Jestem studentką i piszę obecnie pracę na temat turystyki religijno-pielgrzymkowej w Polsce. Potrzebuję pomocy w zebraniu odpowiedzi na zamieszczone w poniższej ankiecie pytania:

https://www.survio.com/survey/d/W9W3Y2C9L5G4B0S9E

Dziękuję za uwagę i poświęcony czas :->
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marek_Piotrowski
Legendarny komentator
Legendarny komentator
Posty: 18937
Rejestracja: 1 cze 2016
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 2608 times
Been thanked: 4610 times
Kontakt:

Re: Turystyka religijno-pielgrzymkowa w Polsce

Post autor: Marek_Piotrowski » 2017-04-22, 11:30

Trochę te pytania są niekompletne.
Na przykład w pytaniu o częstość praktyk, nie ma pozycji dla osób uczestniczących więcej niż raz w tygodniu.
Albo w pytaniu "Jak często uczestniczy Pan/Pani w pielgrzymkach?" Nie ma "nigdy".
itd

Nadto widzę, że dużo jest "do wpisania" - trudno to będzie Pani obrobić (jesli będzie dużo ankiet). Jeśli potrzebowałaby Pani (bezpłatnej) pomocy informatyka doświadczonego w takich obróbkach, proszę napisać do mnie na priv mpiotrowsky[małpa]yahoo.com lub tutaj

Studentka

Re: Turystyka religijno-pielgrzymkowa w Polsce

Post autor: Studentka » 2017-04-23, 13:17

Marek_Piotrowski dziękuję serdecznie za podpowiedzi. Faktycznie mogłam uwzględnić jeszcze odpowiedź "częściej niż raz w tygodniu", ale zebrałam już kilkanaście odpowiedzi, więc nie mogę teraz tego zmienić... Uwzględnię to jednak w ewentualnych poprawkach. Propozycję pomocy również:)

Jeżeli chodzi o pytanie: Jak często uczestniczy Pan/Pani w pielgrzymkach?, nie uwzględniłam odpowiedzi "nigdy", ponieważ założyłam, że ankietę skieruję do osób, które w nich uczestniczą bądź uczestniczyły.