Dzień dobry!

Jesteś nowy/a na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać i siebie nam przedstawić.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dromax
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 219
Rejestracja: 2 sty 2018
Wyznanie: Katolicyzm
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Dzień dobry!

Post autor: dromax » 2018-01-08, 10:24

:) Magnolia zasugerowała mi na PW by napisać coś o sobie. OK. Mam 67 lat - emeryt. Jestem inżynierem ale ukończyłem też Studium Rodziny na Uniw. A. Mickiewicza na Wydziale Teologicznym w Poznaniu. Przez 12 lat posługiwałem w poradnictwie rodzinnym przy diecezji. W związku małżeńskim przez 42 lata - fajna sprawa. Uczestniczyłem w takich formacjach KRzK jak Odnowa w Duchu Św., Neokatechumenat. Ale to nie świadczy o tym, że mam jakąś nadzwyczajną wiedzę teologiczną czy biblijną - jestem zwykłym śmiertelnikiem, pospolitym grzesznikiem z ogromnymi brakami co do znajomości Biblii czy dokumentów Kościoła. Poza tym w tym wieku już kłania się skleroza ;)

Dominik

Re: Dzień dobry!

Post autor: Dominik » 2018-01-08, 10:50

Witaj. Ja też mam ogromne braki co do znajomości Biblii i dokumentów Kościoła. Odstawie na bok sprawy techniczne forum i zacznę uważniej czytać co tutaj piszecie.

Magnolia

Re: Dzień dobry!

Post autor: Magnolia » 2018-01-08, 11:07

Dromax, cieszę się że napisałeś i dałeś nam się trochę poznać. WItaj i bądźmy dla siebie nawzajem darem :)

Abraham45

Re: Dzień dobry!

Post autor: Abraham45 » 2018-01-08, 14:44