Szukam żony

Porozmawiajmy przy filiżance kawy. Luźne rozmowy, plotki i ploteczki. Dział przeznaczony na wszystkie inne tematy dotyczące offtopicu.
bambam

Szukam żony

Post autor: bambam » 2019-10-19, 15:52

@takisobie kazał mi założyć temat z ogłoszeniem, że szukam żony.

Charakterystyka
- wiek: 29 lat
- wzrost: 185 cm
- waga: 76 kg
- budowa ciała chuda, ale z widocznymi mięśniami, bo chodzę regularnie na siłownię
- włosy były brązowe, obecnie zakola
- oczy ciemno niebieskie z żółtymi przebarwieniami
- wada zgryzu
- urodzony w mieście
- czysta polska rasa conajmniej do 4 pokolenia wstecz
- iq prawdopodobnie na poziomie między 110 a 120
- osobowość depresyjno - lękowa
- choroby odkleszczowe od kilku lat, ale gdy biorę zioła/leki i trzymam restrykcyjną dietę czuję się normalnie
- pełna sprawność fizyczna, np. nie mam problemu z tym by iść szybko przez kilka godzin albo wbiegać po schodach
- interesuję się programowaniem
- lubię jeździć samochodami i czytać książki
- jestem programistą, ale ze względu na moje niskie umiejętności społeczne zarabiam tyle co kasjerka w biedronce

Atuty
- nie będę Cię bił
- umiem wszystko załatwić
- w przypadku bezpłodności zgodzę się na adopcję i będę starał się zbudować bąbelkowi wysokie poczucie własnej wartości

Wymagania
- zgadzanie się z nauką KK w 100%
- niskie BMI
- pozytywna opinia proboszcza
- zdolność kredytowa
- umiejętność tworzenia ciepłej atmosfery w domu
Ostatnio zmieniony 2019-10-19, 16:02 przez bambam, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Dezerter
Legendarny komentator
Legendarny komentator
Posty: 14812
Rejestracja: 24 sie 2015
Lokalizacja: Inowrocław
Has thanked: 4119 times
Been thanked: 2907 times
Kontakt:

Re: Szukam żony

Post autor: Dezerter » 2019-10-19, 18:24

:!: Świetny pomysł i uczciwa prezentacja
ale jak doszedłem do tych punktów, to wybuchnąłem śmiechem i prawie się popłakałam:
- pozytywna opinia proboszcza =))
- zdolność kredytowa ;))
dzięki
Nie czyńcie tak jak ci przeciw którym występujecie.