W jaki sposób czytacie Pismo Święte?

Ogólnie o Biblii. Dlaczego powinniśmy Ją czytać, jak powinno się czytać Pismo Święte, itp.
magdalenasles

W jaki sposób czytacie Pismo Święte?

Post autor: magdalenasles » 2017-03-13, 21:38

Cześć, jestem studentką. Pomożecie w uzupełnieniu ankiety?
Dziękuję serdecznie za każdą odpowiedź!

https://www.survio.com/survey/d/A4W9Q1L9I1I7Q4I7K

Aron II

Re: W jaki sposób czytacie Pismo Święte?

Post autor: Aron II » 2017-04-28, 16:46

Ja czytam od początku do końca i z powrotem.

Awatar użytkownika
Marek_Piotrowski
Legendarny komentator
Legendarny komentator
Posty: 18650
Rejestracja: 1 cze 2016
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 2560 times
Been thanked: 4565 times
Kontakt:

Re: W jaki sposób czytacie Pismo Święte?

Post autor: Marek_Piotrowski » 2017-04-28, 17:20

Aron II pisze:Ja czytam od początku do końca i z powrotem.
To kiepsko - z tego wynika że połowe czytania poświęcasz na czytanie wspak. Zobaczmy - czytałeś od Księgi Rodzaju i doszedłeś do końca Apokalipsy:
Mówi Ten, który o tym zaświadcza: Zaiste, przyjdę niebawem. Amen. Przyjdź, Panie Jezu! Łaska Pana Jezusa ze wszystkimi!"

i teraz z powrotem:
!wszystkimi ze Jezusa Pana Łaska ! Jezu Panie, Przyjdź. Amen.Niebawem Przyjdę, zaiste: zaświadcza tym o który, ten mówi"
Jakoś nie podoba mi się...
A może także wyrazy czytasz wspak? "!imijtsyzsw ez asuzeJ.."
;-)

Aron II

Re: W jaki sposób czytacie Pismo Święte?

Post autor: Aron II » 2017-04-28, 17:28

Marek_Piotrowski pisze:Jakoś nie podoba mi się...
I nie musi się podobać. Mnie się podoba i będę tak czytał :-D

Awatar użytkownika
Dezerter
Legendarny komentator
Legendarny komentator
Posty: 14812
Rejestracja: 24 sie 2015
Lokalizacja: Inowrocław
Has thanked: 4117 times
Been thanked: 2907 times
Kontakt:

Re: W jaki sposób czytacie Pismo Święte?

Post autor: Dezerter » 2017-04-28, 18:57

W niedzielę Episkopat ogłosił

Narodowy Dzień Czytania Pisma Świętego