Dzień dobry

Jesteś nowy/a na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać i siebie nam przedstawić.
Kordian

Dzień dobry

Post autor: Kordian » 2022-01-25, 13:19

Mam na imię Mateusz, w tym roku skończę 30 lat.
Jestem kawalerem, aktorem-amatorem i pacyfistą.
Pracuję w bibliotece, a jako wolontariusz głaszczę koty w schronisku ;)
Moje motto życiowe to słowa Adama Mickiewicza: "Czucie i wiara silniej mówi do mnie, / Niż mędrca szkiełko i oko".

Awatar użytkownika
AdamS.
Super gaduła
Super gaduła
Posty: 1421
Rejestracja: 4 lis 2021
Lokalizacja: Bieszczady
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 549 times
Been thanked: 787 times

Re: Dzień dobry

Post autor: AdamS. » 2022-01-25, 13:43

Witaj Mateuszu-Kordianie! Jak tam sytuacja w schronisku? Tej nocy było u mnie -20 C, a taka pogoda chyba nie sprzyja podobnym miejscom?

Kordian

Re: Dzień dobry

Post autor: Kordian » 2022-01-25, 13:53

AdamS. pisze: 2022-01-25, 13:43 Witaj Mateuszu-Kordianie! Jak tam sytuacja w schronisku? Tej nocy było u mnie -20 C, a taka pogoda chyba nie sprzyja podobnym miejscom?
Cześć, Adamie!
Pogoda rzeczywiście nie sprzyja, ale ludzie bardzo dbają o zwierzaki, przynoszą kołdry, koce itd. U kotów zresztą zazwyczaj jest cieplej niż u psów :) Niestety, z powodu dużej liczby zakażeń schroniska są tymczasowo niedostępne dla wolontariuszy, nie można głaskać kotów ani wyprowadzać psów na spacer. Wstęp mają tylko pracownicy.

Awatar użytkownika
Ada
Bywalec
Bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 17 mar 2021
Wyznanie: Chrześcijanin
Has thanked: 80 times
Been thanked: 29 times

Re: Dzień dobry

Post autor: Ada » 2022-01-25, 14:39

Witaj ;)

kacperek29
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 290
Rejestracja: 12 lut 2018
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 113 times
Been thanked: 87 times

Re: Dzień dobry

Post autor: kacperek29 » 2022-01-25, 15:06

Witaj

Lizzie
Gawędziarz
Gawędziarz
Posty: 476
Rejestracja: 4 mar 2021
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 75 times
Been thanked: 79 times

Re: Dzień dobry

Post autor: Lizzie » 2022-01-25, 15:49