Budowa domu

Piszemy tutaj wszystkie rozterki w naszym życiu duchowym. Rady na temat naszego życia w Kościele katolickim, pouczenie, itp.
Arek
Zasłużony komentator
Zasłużony komentator
Posty: 2379
Rejestracja: 29 sie 2022
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 300 times
Been thanked: 320 times

Budowa domu

Post autor: Arek » 2023-01-05, 04:54

Od kilku lat buduję dom. Dużo sam zrobiłem i nadal robię. Jestem amatorem budowlanki. A moja praca to siedzenie za biurkiem i za kierownicą auta. Oczywiście coś tam robię i gdzieś tam jadę i lubię swoją pracę. W chwili obecnej zbliżam się z wnętrzem ku końcowi prac. Jestem na etapie malowania dwóch pięter. Powiem szczerze to jest dla mnie szkoła cierpliwości i systematycznej pracy. Bóg mi dopomógł zrobić ocieplenie poddasza z położeniem gipsokartonu, zrobienia ocieplenia na zewnątrz, położenia podłogówki, instalacji hydraulicznej, płytki w całym domu w tym schody i łazienka, gładź, malowanie, obsadzanie drzwi, kostka na tarasie. Mam też synka kilkunastoletniego, którego też zabieram, jak ma chwilę wytchnienia w szkole. Powiem Wam, że lepiej nie wiedzieć co człowieka czeka, bo jak bym wiedział ile to wszystko będzie kosztować i czasu i pracy i pieniądzy to pewnie bym poległ. W ostatnim czasie zrobiłem też kominek i wysyłam fotkę. Dobra szkoła pokory w różnych względach, polecam :)

Obrazek

Dodano po 4 minutach 28 sekundach:
A jeszcze jedno, praca wykonywana głównie sobotami od 2016 roku. Nie piszę, aby się chwalić, ale powiedzieć, że trud pomaga w życiu i nadaje sensu w życiu. Podejrzewam, że macie więcej spektakularnych osiągnięć. Życie jest piękne z Bogiem, wartościowe, pełne przygód, upadków i wzlotów. A najważniejsze to to, że nie wiemy co nas jeszcze czeka. A wszystko po to, abyśmy dzień w dzień choć mozolnie szukali z Nim relacji.
Ostatnio zmieniony 2023-01-05, 05:26 przez Arek, łącznie zmieniany 5 razy.
Jezus Chrystus jest moim Królem.

Awatar użytkownika
Nenderen
Biegły forumowicz
Biegły forumowicz
Posty: 1590