Wpływ metalowych zagrywek na psychikę i ducha

Czyli umilanie swojego wolnego czasu.
ODPOWIEDZ
mpaw
Początkujący
Początkujący
Posty: 39
Rejestracja: 7 sty 2023
Been thanked: 3 times

Wpływ metalowych zagrywek na psychikę i ducha

Post autor: mpaw » 2023-01-07, 19:43

Dzień dobry,

gram na gitarze od ponad 20 lat. Mam wiele gitar, w tym 3 elektryczne. Gdyby mi bardziej zależało, mógłbym grać lepiej niż teraz. Aktualnie szlifuję teorię muzyki, chciałbym mieć wiedzę z zakresu II st. szkoły muzycznej. Ale do rzeczy.

Ucząc się teorii interwałów muzycznych i systematyzując swoją wiedzę coraz lepiej "rozumiem" różne gatunki muzyczne i ich licki tj. riffy, tj. frazy (któtkie fragmenty utworów). Przez rozumiem, mam na myśli, że słysząc je jeden raz, potrafię wyczuć z jakich interwałów się składają i zagrać je na swojej gitarze. Aktualnie, co prawda rzadko, słucham zagrywek MAB (Michael Angelo Batio). Facet jest wg mnie świrem :P ale ja nie wchodzę w jego prywatne życie. Jest bardzo dobrym gitarzystą i chciałbym się dalej uczyć (choć nie koniecznie inspirować) teorii z analizy jego riffów. Tylko pytanie:

Co na to Kościół Katolicki?

Jego muzyka jest mocno metalowa, choć jak podkreślam, nie słucham go częściej niż 20 minut w tygodniu. Facet ma wiele tatuaży, kolczyków i nie zdziwiłbym się, gdyby był satanistą.

Teraz sedno.

Czy grzeszę słuchając takiego gitarzysty?

Dzięki M.

Poniżej fragment:

Awatar użytkownika
AdamS.
Super gaduła
Super gaduła
Posty: 1421
Rejestracja: 4 lis 2021
Lokalizacja: Bieszczady
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 549 times
Been thanked: 787 times

Re: Wpływ metalowych zagrywek na psychikę i ducha

Post autor: AdamS. » 2023-01-07, 20:05

mpaw pisze: 2023-01-07, 19:43 Czy grzeszę słuchając takiego gitarzysty?