Jak głębiej poznać Pana Boga

Piszemy tutaj wszystkie rozterki w naszym życiu duchowym. Rady na temat naszego życia w Kościele katolickim, pouczenie, itp.
wierzacy
Początkujący
Początkujący
Posty: 67
Rejestracja: 19 wrz 2023
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Jak głębiej poznać Pana Boga

Post autor: wierzacy » 2023-09-21, 08:27

Witam,
Jestem młodym, początkującym katolikiem. Od 2-3 tygodni zacząłem codziennie modlić się 2 razy dziennie modlitwami takimi jak Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu, Zawierzenie dnia Jezusowi itp; czasami też rozmawiam z Bogiem własnymi słowami. Jak zgłębić swoją wiarę w Boga? Jak polecacie czytać Pismo Święte?
Proszę o odpowiedź.

Awatar użytkownika
AdamS.
Super gaduła
Super gaduła
Posty: 1422
Rejestracja: 4 lis 2021
Lokalizacja: Bieszczady
Wyznanie: Katolicyzm
Has thanked: 549 times
Been thanked: 787 times

Re: Jak głębiej poznać Pana Boga

Post autor: AdamS. » 2023-09-21, 09:17

wierzacy pisze: 2023-09-21, 08:27 Jak zgłębić swoją wiarę w Boga? Jak polecacie czytać Pismo Święte?
Chwała Panu za takich jak Ty! Czy masz kontakt z jakąś wspólnotą? To bardzo ważne, aby zwłaszcza na początku swej drogi duchowej otwierać się na zrozumienie Słowa i zgłębianie ducha w jakiejś żywej wspólnocie. Samemu trudno jest wszystko dobrze zrozumieć i łatwo zgasnąć w woli podążania za naszym Panem. A jeśli nie wspólnota, to przynajmniej jakiś ugruntowany w wierze brat lub siostra...

Awatar użytkownika
CiekawaXO
Złoty mówca
Złoty mówca
Posty: 6289
Rejestracja: 12 mar 2023
Has thanked: 877 times
Been thanked: 712 times

Re: Jak głębiej poznać Pana Boga

Post autor: CiekawaXO » 2023-09-21, 09:33

Czemu ważne? Wcale nie musi mieć wspólnoty. Biblię można czytać samodzielnie w domu.
A żeby wszystko zrozumieć może studiować to sam w domu, nie potrzeba aby mu ktoś tłumaczył.
W dobie internetu teologia jest dostępna dla każdego.

Dodano po 3 minutach :