Samotność/małżeństwo

Czyli rozmowy na temat planowania rodziny, czystości w małżeństwie, ile powinniśmy mieć dzieci, czy powinniśmy je karać.
Awatar użytkownika
Andej
Elitarny komentator
Elitarny komentator
Posty: 5728
Rejestracja: 20 lis 2016
Otrzymał podziękowań: 624 razy

Re: Samotność 30+ Dla kobiety po 35 roku życia nie ma juz faceta...

Post autor: Andej » 2019-10-26, 09:08

Wolfi pisze:
2019-10-26, 01:01
... Ciekawi mnie jak jest z mentalnoscia u tych co sa/uwazaja sie za prawdziwych mezczyzn. ...
A cóż w tym ciekawego? Macho, testosteron ... Ja widzę w tym prymityw, niepełnosprawność psychiczną. Samiec alfa wciąż wygrywający walkę o dominację. Z otaczającą go grupką "fanek" (taki eufemizm). Gotowych na wszystko za kropelkę spermy. To nie jest świat dla prawdziwych ludzi. Raczej bohaterów komiksów.
Dla mnie prawdziwym mężczyzną był Stefan Starzyński, Stefan Wyszyński, Maksymilian Kolbe ... Umiejętność i odwaga w podejmowaniu decyzji. Konsekwentne dążenie. Umiejętność widzenia człowieka. Odpowiedzialność za swoje czyny. Za każde swoje dzieło (w tym ludzi od niego zależnych). To cechy prawdziwego mężczyzny.
Prawdziwy mężczyzna nie skupia się na sobie samym, ale na wartościach, które wyznaje. To mały byczek, któremu wydaje się, że jest mężczyzną, skupia się na sobie. Podobnie jak nieszczęśnik marzący o wielkich czynach. Myśli ino o sobie, ale niewiele robi.
Krowa która dużo ryczy, mało daje mleka.



Tagi tematu:

Awatar użytkownika
Viridiana
Gaduła
Gaduła
Posty: 956
Rejestracja: 6 sie 2018
Wyznanie: Katolicyzm
Wysłał podziękowań: 266 razy
Otrzymał podziękowań: 155 razy
Płeć:

Re: Samotność 30+ Dla kobiety po 35 roku życia nie ma juz faceta...

Post autor: Viridiana » 2019-10-27, 20:22

Wolfi pisze:
2019-10-26, 01:01
O ile co do dziewczyn swiat kreauje dolujaca postawe idealnosci glownie co do wygladu, to do chlopakow tez kreauje tylko co do charakteru, ktory niby ma byc twardy jak skala.
Co rozumiesz przez "charakter twardy jak skała"?
Ostatnio zmieniony 2019-10-27, 20:22 przez Viridiana, łącznie zmieniany 1 raz.


Omnia vincit Amor et nos cedamus Amori (Wergiliusz, Eklogi)

Awatar użytkownika
Wolfi
Aktywny komentator
Aktywny komentator
Posty: 649
Rejestracja: 22 paź 2018
Wysłał podziękowań: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 63 razy
Płeć:

Re: Samotność 30+ Dla kobiety po 35 roku życia nie ma juz faceta...

Post autor: Wolfi » 2019-10-28, 01:09

Magnolia pisze:
2019-10-26, 07:50
Wilku, a jak u Ciebie z pracą? Pracujesz? jak się z tym czujesz? z obowiązkami?
Akurat z tym nie mam problemu, w pracy mam spoko ziomkow, wiec jest wiecej beki niz roboty. ;p Wgl praca to jest cos dobrego z perspektywy wiary czy nie ma wiekszego znaczenia?

Viridiana pisze:
2019-10-27, 20:22
Co rozumiesz przez "charakter twardy jak skała"?
W sumie sam nw, co mialem na mysli. Chodzi o to, ze wiesz u mezczyzny jakby nie bylo miejsca na jakas wrazliwosc itd. A ja czasami lubie sb poplakac przy piosenkach lil peepa wiesz... ;p



Awatar użytkownika
Dezerter
Elitarny komentator
Elitarny komentator
Posty: 6309
Rejestracja: 24 sie 2015
Lokalizacja: Inowrocław
Wysłał podziękowań: 713 razy
Otrzymał podziękowań: 481 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Samotność 30+ Dla kobiety po 35 roku życia nie ma juz faceta...

Post autor: Dezerter » 2019-12-02, 22:49

Wolfi pisze:
2019-10-28, 01:09
Viridiana pisze:
2019-10-27, 20:22
Co rozumiesz przez "charakter twardy jak skała"?
W sumie sam nw, co mialem na mysli. Chodzi o to, ze wiesz u mezczyzny jakby nie bylo miejsca na jakas wrazliwosc itd. A ja czasami lubie sb poplakac przy piosenkach lil peepa wiesz... ;p
Prawdopodobnie pojechałeś stereotypem twardziela z reklamy z 3 dniowym zarostem, spoconego i mocno umięśnionego ;)
A rzeczywistość jest taka , że jak się nie ogolisz, to usłyszysz:
- drapiesz!
- psujesz moją cerę!
Jak jesteś spocony to usłyszysz:
- kleisz się!
- idź się wykąp!
Tylko umięśnienie jest spoko i działa, byle nie zbyt przerośnięte i karykaturalne.
A co do twardości charakteru, to rzeczywiście jest mile widziany przez większość kobiet, ale połączone z odrobiną czułości, wrażliwości i delikatności stanowi o sile i powabie prawdziwego mężczyzny.
Ale to mój męski punkt widzenia - poddaje go pod ocenę płci pięknej, czy jest trafny i prawdziwy.
Ostatnio zmieniony 2019-12-02, 22:50 przez Dezerter, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie czyńcie tak jak ci przeciw którym występujecie

Awatar użytkownika
Niezapominajka
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 238
Rejestracja: 28 wrz 2019
Wyznanie: Katolicyzm
Wysłał podziękowań: 64 razy
Otrzymał podziękowań: 51 razy
Płeć:

Re: Samotność/małżeństwo

Post autor: Niezapominajka » 2019-12-02, 23:11

Dla mnie Dez trafiłeś w100%!!! :D


Czemu jesteś zgnębiona, moja duszo, i czemu jęczysz we mnie? Ufaj Bogu, bo jeszcze Go będę wysławiać: Zbawienie mego oblicza i mojego Boga.~ Ps. 42, 6-7 :x

Awatar użytkownika
Magnolia
Elitarny komentator
Elitarny komentator
Posty: 5302
Rejestracja: 26 lis 2017
Lokalizacja: Warszawa
Wyznanie: Katolicyzm
Wysłał podziękowań: 952 razy
Otrzymał podziękowań: 763 razy
Płeć:

Re: Samotność/małżeństwo

Post autor: Magnolia » 2019-12-03, 11:12

Ja tez potwierdzam. Ująłeś to bardzo dobrze.


Jr 31,3 Ukochałem cię odwieczną miłością
Ps 9,02 Chwalę Cię, Panie, całym sercem, opowiadam wszystkie cudowne Twe dzieła.

Awatar użytkownika
ToTylkoJa
Gaduła
Gaduła
Posty: 953
Rejestracja: 2 sty 2019
Wysłał podziękowań: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 131 razy
Płeć:

Re: Samotność/małżeństwo

Post autor: ToTylkoJa » 2019-12-03, 13:16

No proszę, a podobno faceci nie rozumieją kobiet :p



Awatar użytkownika
Viridiana
Gaduła
Gaduła
Posty: 956
Rejestracja: 6 sie 2018
Wyznanie: Katolicyzm
Wysłał podziękowań: 266 razy
Otrzymał podziękowań: 155 razy
Płeć:

Re: Samotność 30+ Dla kobiety po 35 roku życia nie ma juz faceta...

Post autor: Viridiana » 2019-12-03, 20:01

Dezerter pisze:
2019-12-02, 22:49
Prawdopodobnie pojechałeś stereotypem twardziela z reklamy z 3 dniowym zarostem, spoconego i mocno umięśnionego ;)
A rzeczywistość jest taka , że jak się nie ogolisz, to usłyszysz:
- drapiesz!
- psujesz moją cerę!
Jak jesteś spocony to usłyszysz:
- kleisz się!
- idź się wykąp!
Tylko umięśnienie jest spoko i działa, byle nie zbyt przerośnięte i karykaturalne.
A co do twardości charakteru, to rzeczywiście jest mile widziany przez większość kobiet, ale połączone z odrobiną czułości, wrażliwości i delikatności stanowi o sile i powabie prawdziwego mężczyzny.
Ale to mój męski punkt widzenia - poddaje go pod ocenę płci pięknej, czy jest trafny i prawdziwy.
Zgodzę się. ;) Ma być mężczyzną, ale mężczyzna to nie zwierzę (jeśli mówilibyśmy o zwierzęciu, to musielibyśmy używać słowa "samiec" chyba), więc ma też mieć jakąś wrażliwość.


Omnia vincit Amor et nos cedamus Amori (Wergiliusz, Eklogi)

Awatar użytkownika
Dezerter
Elitarny komentator
Elitarny komentator
Posty: 6309
Rejestracja: 24 sie 2015
Lokalizacja: Inowrocław
Wysłał podziękowań: 713 razy
Otrzymał podziękowań: 481 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Samotność/małżeństwo

Post autor: Dezerter » 2019-12-04, 17:08

Dziękuję Wam siostry, za informację zwrotną.
Zdaję sobie sprawę, że dla wielu - to co napisałem to oczywista oczywistość
ale dla niektórych (mam nadzieję, że cenna informacja).
Pisze to, bo sam w młodości popełniłem wiele błędów w relacjach damsko-męskich, pomimo, że miałem starszego o 3 lata brata, z którym miałem dobrą relację, a on był biegły w sprawach podrywania ;)


Nie czyńcie tak jak ci przeciw którym występujecie

Awatar użytkownika
Andej
Elitarny komentator
Elitarny komentator
Posty: 5728
Rejestracja: 20 lis 2016
Otrzymał podziękowań: 624 razy

Re: Samotność/małżeństwo

Post autor: Andej » 2019-12-04, 17:23

- Kochanie, pójdziesz ze mną na siłownię?
- Uważasz, że jestem gruba?
- No dobra, jak nie chcesz...
- I do tego leniwa?
- Uspokój się.
- Masz mnie za histeryczkę?
- Wiesz, że nie o to chodzi.
- Twierdzisz, że przeinaczam prawdę?
- Nie, po prostu nie musisz ze mną nigdzie iść!
- A dlaczego Ci tak zależy, żeby iść samemu?



Awatar użytkownika
Niezapominajka
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 238
Rejestracja: 28 wrz 2019
Wyznanie: Katolicyzm
Wysłał podziękowań: 64 razy
Otrzymał podziękowań: 51 razy
Płeć:

Re: Samotność/małżeństwo

Post autor: Niezapominajka » 2019-12-04, 18:43

Andej, :)) :)) =))


Czemu jesteś zgnębiona, moja duszo, i czemu jęczysz we mnie? Ufaj Bogu, bo jeszcze Go będę wysławiać: Zbawienie mego oblicza i mojego Boga.~ Ps. 42, 6-7 :x

Zapraszamy na bloga Pani Zofii https://zchrystusem.pl/wedruj
ODPOWIEDZ